Subject: multimeedia seadmete soetuse ja paigalduse ühishankest viitenumber 232101
From: "Kairi Tammik"
To: "Kairi Tammik"
Date: Fri, 2 Feb 2024 20:04:22 +0200

Tere!

Osalesite Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) korraldatud
ühishankes „Multimeedia seadmete soetus ja paigaldus“, viitenumber 232101,
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/2827732/general-info .

Riigi IT Keskus võttis IKT-alusteenuste konsolideerimise käigus RIKilt
nimetatud hanke tulemusel sõlmitud raamlepingud üle.

Juhime tähelepanu, et raamlepingute täitmise tähtajad:
hanke osas I (ekraanid) on 07.10.2024;

hanke osas II (projektorid) on 01.11.2024

hanke osas III ( heliseadmed, videokonverentsi seadmed, valgustehnika ja
dekoratsioonid) on 28.09.2024

Vajalikud seadmed saate soetada kehtivate raamlepingute alusel enne nende
lõppemist.

Teavitan teid, et Riigi IT Keskus ei korralda enam multimeedia seadmete
soetuse ja paigalduse hanke läbiviimist ühishankena. Palume sellega
arvestada ja vajadusel ise vastavad hankemenetlused korraldada.

Käesolev teade ei puuduta ühishankijaid, kes on liitunud Riigi IT Keskuse
arvutitöökoha teenusega ja tellivad suhtlus- ja konverentsiteenust.

Heade soovidega

Kairi Tammik

hankejuht

Õigus- ja hankeosakond

Riigi IT Keskus

666 0162

 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus/mycompany> LinkedIn I
<http://www.rit.ee> www.rit.ee

 <http://www.rit.ee/>